Search

Sort by:

Search results:

More American wrath: Al Gore sues Al-Jazeera for fraud

Former U.S. Vice President Al Gore sued Al Jazeera, claiming the satellite news provider owned ... Main headlines, Qatar) Former U.S. Vice President Al Gore sued Al Jazeera, claiming the satellite ... , for $500m. Gore, 66, and Joel Hyatt, another former Current TV owner, accused Al Jazeera American ...

17/08/2014 - 11:23 - comment 0

Al Hayat : Al-Jazeera behind row between Riyadh, Doha

Al-Jazeera was behind the row between Qatar and Saudi Arabia, the Saudi-owned <i>Al-Hayat</i> daily repor The Qatar-based satellite television channel Al-Jazeera was behind ... to Sharyan, "Riyadh was annoyed" by two programs broadcast by Al-Jazeera that featured Saudi ...

18/05/2010 - 16:41 - comment 0

I want my Al-Jazeera, and U.S. cable providers should offer it

their cable and satellite providers unless they are allowed to watch Al-Jazeera – and other carriers ... on televisions in the United States.   Al-Jazeera correspondent Ayman Mohyeldin ... of Al-Jazeera’s best-known reporters. And he is, clearly, a rising international media star. Al-Jazeera has ...

Editor's Choice - 06/04/2011 - 21:41 - comment 0

Five female news presenters quit al Jazeera over dress code

Al-Jazeera satellite television channel have resigned over conflicts with management over dress code an Five female news presenters at the Qatar-based Al-Jazeera satellite television channel have resigned ... at the Qatar-based Al-Jazeera satellite television channel have resigned over conflicts with management over dress ...

20/06/2010 - 11:12 - comment 1

Report: Jordan is source for jamming Al-Jazeera WC games

games in South Africa by the Al-Jazeera satellite television was jammed from Jordan, Britain's ... football games in South Africa by the Al-Jazeera satellite television was jammed from Jordan, ... Africa by the Al-Jazeera satellite television was jammed from Jordan, Britain's Guardian newspaper ...

30/09/2010 - 14:01 - comment 0

Egypt court bans Al Jazeera

and Qatari-owned Al Jazeera – on Egypt's satellite operator NileSat. Egyptian lawyer Mamdouh Tamam had ... satellites. Al Jazeera has been heavily criticised for being biased towards the Brotherhood , which ... the privately-owned Rabaa channel and Qatari-owned Al Jazeera – on Egypt's satellite operator NileSat. ...

03/09/2014 - 12:16 - comment 0

Kuwaitis to Sue Al Jazeera TV

Four Kuwaiti lawyers will sue Qatar-based al-Jazeera satellite television channel for airing a program ... Faisal al-Qassim, lawyer Hashim al-Rifai stated.    Last Tuesday, Al-Jazeera TV broadcast ... for a talk-show they said caused "devastating moral harm to all Kuwaitis."    Al-Jazeera TV has ...

18/05/2010 - 17:20 - comment 0

Al Jazeera Network

into an international media corporation. The Al Jazeera Network now consists of the flagship Al Jazeera Satellite ... television news and live debate for the Arab world. Al Jazeera was formally named the Al Jazeera Network ... Al Jazeera started out more than fourteen years ago as the first independent Arabic news channel ...

Company - 26/12/2010 - 15:51 - comment 0

Al-Jazeera TV joins ADD platform

Al-Jazeera TV, the Middle East's news channel, ... as of the July 1, 2002. Al-Jazeera will be Al-Jazeera TV, the Middle East's news ... pay-TV bouquet, as of the July 1, 2002. Al-Jazeera will be exclusively encrypted on NileSat. “This ...

15/08/2010 - 14:15 - comment 0

New Acting Director for Al-Jazeera

of Al-Jazeera satellite Television on Tuesday after his predecessor's removal amid reports that News anchor Adnan al-Shareef was named acting director of Al-Jazeera satellite Television on Tuesday ... by Al-Jazeera's board of directors chaired by Sheikh Hamad bin Thamer al-Thani, a member of the Qatari ruling ...

18/05/2010 - 16:15 - comment 0