احلى..

تاريخ النشر: 10 يناير 2007 - 04:30 GMT

 

وحدة بشعة قالت لزوجها صلح شباك الحمام ليشوفني جارنا قال لها: لما يشوفك هو بصلحه!؟

 ..

 

كمبيوتر قال لكمبيوتره إنتى طالق .

اخذت تولول: يا لهوتى والـ CDإللي فى بطني؟!.

 

..

صعيدي قاعد بلف حول حاله زي المجنون...و مره بضرب على راسه و مره بضرب راسه بالحيط....

اجا مر عليه صاحبه....و قال له: مالك يا (هريدييي) في حاجه؟.

ضرب الصعيدي على راسه: و قال ايوووووه (هريدييي) !.