اليومين دول أجمل يومين في حياة الشعب المصري .... ليه ؟!
بيقولك : اللي انتخب مرسي فرحان لأنه كسب .. واللي انتخب شفيق كمان فرحان لأنه كسب .. واللي قاطع كمان فرحان لأنه المشير لبس الاتنين السلطانية .. واللي بيكره مبارك فرحان لأنه مات .. واللي بيحب مبارك كمان فرحان لأنه لسه عايش .. ربنا يخليلنا (الحشيش) المصري طويل التيلة :).