احلى يومين في مصر..

تاريخ النشر: 20 يونيو 2012 - 03:34 GMT
للفنان علاء اللقطة
للفنان علاء اللقطة

اليومين دول أجمل يومين في حياة الشعب المصري .... ليه ؟!

بيقولك : اللي انتخب مرسي فرحان لأنه كسب .. واللي انتخب شفيق كمان فرحان لأنه كسب .. واللي قاطع كمان فرحان لأنه المشير لبس الاتنين السلطانية .. واللي بيكره مبارك فرحان لأنه مات .. واللي بيحب مبارك كمان فرحان لأنه لسه عايش .. ربنا يخليلنا (الحشيش) المصري طويل التيلة :).