باي باي لندن

تاريخ النشر: 30 مارس 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

اثنين خلايجة راحوا لندن لاول مرة في حياتهم.. فشافوا الباص اللي بطابقين وحبوا منظره كثير وقالوا خلينا نركب فيه.. قال الاول: تعالى نركب فوق يا ولد. 

أجابه الثاني: 

مره اثنين بلدياتنا راحوا أمريكا فلقوا أتوبيس بدورين فقال الأول للثانى .. نركب فوق يا ولد فقال له الثانى يا غبى فوق ما فيش دريور..