اثنين خلايجة راحوا لندن لاول مرة في حياتهم.. فشافوا الباص اللي بطابقين وحبوا منظره كثير وقالوا خلينا نركب فيه.. قال الاول: تعالى نركب فوق يا ولد.
أجابه الثاني:
مره اثنين بلدياتنا راحوا أمريكا فلقوا أتوبيس بدورين فقال الأول للثانى .. نركب فوق يا ولد فقال له الثانى يا غبى فوق ما فيش دريور..
