صعيدي فات على صيدلية.. وقال للصيدلي: لو سمحت حضرتك.. ايه ده اللي بيسموه فياغرا؟
تطلع الصيدلي فيه.. مستغربا السؤال ومحتارا بماذا يجيب..
تابع الصعدي: من حق.. انا بسمع عنه كثير. حسنين بيقول فياغرا ومحمدين بقول ما فيش بعد الفياغرا وبرعيين كمان!!.
قال الصيدلي محاولا تبسيط الامر للصعيدي: ده برشام يخليك تنام مع مراتك مرتين..!؟
فكر الصعيدي لحظات وقال: ما تقول انه مهديء من الاول..!؟
