بشو كافيكي..!

تاريخ النشر: 29 يوليو 2006 - 02:45 GMT

واحد احترق جسده ووجهه بالكامل..

بحث الدكاترة في جسده عن مكان ياخذوا منه قطعة علشانيجملوا وجهه فلم يجدوا.

وبعد بحث تبرعت زوجته له. فاخذ الدكتاترة قطعة من خلفيتها واتفقا على ان لا يقولا لاحد عن ذلك.

وفعلا اجريت العملية ونجحت وصار للزلمة وجه. فانبسط جدا وقال لمرته بعد فترة:

اشكرك جدا.. فعلا انك رفيقة حياتي وسبب هنائي، مش عارف بايش اكافيكي على اللي عملتيه الي.

قالت: انا شوفتي لأمك عم تبوسك بتسوى الدنيا كلها..!؟