حاجة ثانية

تاريخ النشر: 06 يوليو 2009 - 06:08 GMT

 

 

 

 

 

واحد سوداني بيسأل واحد صاحبه

هما ليه سموا السودان بالاسم ده؟

قاله عشان احنا سود

قاله طب الحمد لله اننا مش بيض و الا كانوا سمونــا ..... حاجة تانية