حماتي عندنا

تاريخ النشر: 22 سبتمبر 2007 - 01:36 GMT

زارت الحماة ابنتها وجلست مع صهرها وسالته: ليش النعام بيدفن راسه في الرمل؟

اجاب الزوج: اصله مش عايز يشوف حماته..!

 

ولد بيقول لابوه الصعيدي يابا الوابور مش عايز يولع؟

اجابه :البس له جلابية امك!!؟

 

واحد ماشي مهموم وحزين ..فقابله صديق له فساله : مالك شايل الهم ليه؟

قال له: أصل أنا زعلان مع مراتي وحلفت ما هتدخل البيت لمدة تلاتين يوم؟

 قال له الرجل : وأيه المشكلة في كدة!

 قال له الاول: أصل التلاتين يوم هيخلصوا النهاردة.