حوار ع الحدود

تاريخ النشر: 01 يوليو 2007 - 02:24 GMT

 

 

الاسرائيلي: الا قوللي  انتم بتاكلوا ايه ع الفطار؟؟

 

المصري: فول بالزيت.

 

الاسرائيلي: طب بتاكلوا ايه ع الغدا؟؟؟

 

المصري: فول بالطماطم.

 

الاسرائيلي: أمال بتاكلوا ايه بقى ع العشا؟؟

 

المصري: فول بالبيض.

 

الاسرائيلي (بتريقة): أمال ايه الفرق بينكم وبين والبهايم؟؟

 

 

 

 

المصري: سيناء..!؟