صعايدة سافروا الهند

تاريخ النشر: 17 مايو 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

مجموعة من الصعايدة زهقوا من كثرة التعليقات والنكات عليهم فسافروا الى الهند. 

أول مانزلوا من الطائرة لقوا الهنود بينحنوا عشان يحيوهم.. فواحد منهم سأل جماعته: هما بيحترمونا كده ليه؟  

أجاب احدهم، وكان ذكيا: أصلهم هنا بيعبدوا البقر..!!