صعايدة في الهند

تاريخ النشر: 16 مايو 2006 - 05:01 GMT

 

 

اثنين صعايدة زهقوا من التنكيت عليهما..

فسافرا الى الهند.

أول ما نزلا من الطائرة لقوا الهنود ينحنون لهما عشان يحيوهما.

فواحد منهم سأل الثاني: هما بيحترمونا كدة ليه؟

قال له: أصلهم هنا بيعبدوا البقر!؟