فراعنة..!

تاريخ النشر: 26 ديسمبر 2006 - 03:22 GMT

اتنين حشاشين قاعدين بيتكلموا فواحد بيقول للتاني :

هما الفراعنه بنوا الاهرامات في قد ايه؟

اجابه: في عشرين سنة !

قالوا ياااااا كل دة ليه؟

قال: اصل ما كانش معهم ترخيص، وكل ما يروصو حجرين الحكومه تاخدهم!