فرناندو

تاريخ النشر: 17 فبراير 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

صعيدي عاد من السفر مفلس.. فقال له أبوه ايه ده؟ انت زي ما رحت زي ما جيت؟! 

اجابه: لا ياباي.. أنا رجعت أتكلم مكسيكي وكده حتوظف احسن وظيفة. 

سأله ابوه: مكسيسكي يعني ازاي.. قلنا حاجة مكسيسكي. 

قال: شوف.. أين انت يا فرناندو..؟ فهمتوا حاجة!؟ 

 

قال ابن عمه: يا باي.. هذا ولد عمي يتكلم لغات؟