كلام وزنه دهب..!! ههههههههههههه

تاريخ النشر: 10 أبريل 2007 - 06:16 GMT

 

 

 

تمر في حياة المحبين مواقف كثيرة.. واحيانا يعجزون عن التعبير..

ولهذا السبب، اخترت لكم هذه العبارات القوية .. علكم تستخدمونها لتوضيح مواقفكم.

 

 

 

* حبك يا حبيبي..بطحني عالحشيش ..

 ومن غيرك مأقدرش أعيش ..

 أحنا جوز جزم وفردة وحدة متمشيش ؟.

 

* قطعني حتة حتة وأرميني لأي قطة ...... أنا كنت بأحب واحد دلوقتي بأحب ستة

 

* حبيبي كلمني وقال لي بحبك. قلتله أتنيل ..

 دا الحب في القلب مش في التليفون يامنيل..

 

 

* اللي بأحبهم أتنين ... الأول أنت ...

 أيه بتدور على أيه ؟؟ ... التاني برضه أنت؟

 

 

* ياللي وريت الفؤاد أيام أليمة ..

 أنت والفؤاد ... عالجزمة القديمة ؟.

 

* الحلو حلو ولو لسه صاحي من النوم ... والمعفن معفن ولو غسل وشوه كل يوم !؟

 

* حبيبي ياللي أحبه قلتله أتنيل .. جربتك في الحب طلعت أكبر عيل !؟

 

* يادابحني برمشك على سهوه ... دوبلي صباعك في القهوة !

 

* أجيبلك هدية تاخدها ببساطة ... وفي عيد ميلادي تسوق العباطة!

 

 

ابو سرداح