ما ينفعش..!

تاريخ النشر: 28 أبريل 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

صعايدة فايعين أخر فياعة، راحوا يحضروا رقص ستربتيز في نايت كلب.. وبنص السهرة نط واحد منهم وقال: ما يتلا نروح يا رجالة..إيه السهرة الغم دي، البنات دول اخر مياصة، لو ضلوا طول الليل.. للصبح، مش حيقدروا يخلعوا البواري دي..!؟