نكتة البقرة..!

تاريخ النشر: 24 مايو 2007 - 01:43 GMT

 

 

مصنع للأ لبان فاز بجائزة المصنع المثالي

 

جات صحفيه لاجراء لقاء مع واحد من ملاّك الابقار

 

قالت له: انت بتأكل البقر ايه ؟

 

قال: انهي فيهم البيضا ولا الحمرا ؟؟

 

قالت: البيضا !!

 

قال: البيضا باكلها برسيم ..

 

قالت: والحمرا !!

 

قال: و الحمرا برضو برسيم ..

 

قالت: طيب بتسكنهم فين ؟

 

قال: انهي فيهم البيضا ولا الحمرا ؟؟

 

قالت: البيضا !!

 

قال: البيضا بسكنها في الحوش الي هناك ..

 

قالت: والحمرا !!

 

قال: و الحمرا برضو بسكنها في الحوش نفسه ..

 

قالت: طيب لما بتفسحهم بتعملهم ايه ؟

 

قال: انهي فيهم البيضا ولا الحمرا ؟؟

 

قالت بتافف: البيضااااااااااااا !!

 

قال: البيضا بلف بيها حول الترعه لفتين ..

 

قالت بنفس التافف:  والحمرا !!

 

قال: و الحمرا برضو بلف بيها حول الترعه لفتين ..

 

هنا سالته وقد فقعت معاها: انت ليه كل مره اسئلك بتقولي انهو فيهم انهو فيهم

 

وفي الاخر بتعاملهم زي بعض ؟

 

قال: اصل البقره البيضا بتاعتي

 

قالت: والحمرا ؟؟

 

قال: والحمرا برضو بتاعتي !!!!!!!!!