مصنع للأ لبان فاز بجائزة المصنع المثالي
جات صحفيه لاجراء لقاء مع واحد من ملاّك الابقار
قالت له: انت بتأكل البقر ايه ؟
قال: انهي فيهم البيضا ولا الحمرا ؟؟
قالت: البيضا !!
قال: البيضا باكلها برسيم ..
قالت: والحمرا !!
قال: و الحمرا برضو برسيم ..
قالت: طيب بتسكنهم فين ؟
قال: انهي فيهم البيضا ولا الحمرا ؟؟
قالت: البيضا !!
قال: البيضا بسكنها في الحوش الي هناك ..
قالت: والحمرا !!
قال: و الحمرا برضو بسكنها في الحوش نفسه ..
قالت: طيب لما بتفسحهم بتعملهم ايه ؟
قال: انهي فيهم البيضا ولا الحمرا ؟؟
قالت بتافف: البيضااااااااااااا !!
قال: البيضا بلف بيها حول الترعه لفتين ..
قالت بنفس التافف: والحمرا !!
قال: و الحمرا برضو بلف بيها حول الترعه لفتين ..
هنا سالته وقد فقعت معاها: انت ليه كل مره اسئلك بتقولي انهو فيهم انهو فيهم
وفي الاخر بتعاملهم زي بعض ؟
قال: اصل البقره البيضا بتاعتي
قالت: والحمرا ؟؟
قال: والحمرا برضو بتاعتي !!!!!!!!!