نكتة..

تاريخ النشر: 29 يناير 2013 - 03:45 GMT
مطب
مطب

ابن فكهانى فى الامتحان قاعد بيعيط.

فسالوه: بتعيط ليه؟.

أجاب: (اناناسى) كل حاجة

و(مشمش) عارف احل

(موز) معقول اللى بيحصل ده

(تين) ام الحل