نكته

تاريخ النشر: 11 سبتمبر 2005 - 08:33 GMT

 

 

ضابط المرور بيحقق فى حادث... سأل الاول ، فقال: يا بيه انا اديته كلاكس .. واديته ضو وصرخت فية علشان يبعد ومفيش فايده.

التفت الضابط الى الثاني..

فاجاب: يابيه انا اعمل ايه ، انا قاعد فى الكشك بتاعى؟!