الحكي الك يا جارة.

تاريخ النشر: 11 أكتوبر 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

دخل رجل وصديقه الى غرفة الاطفال المولودين حديثا في المستشفى. وعرف الممرضة الجميلة على اسمه وطلب ان تحضر له ابنته. 

عندما جاءت بدأ يغني للطفلة: 

- يا قمر انت يا صغنن ، يا كتكوت انت يا سكر .... ، 

- فصاحبه قال له: 

 

- انت تاعب نفسك ليه، انت فاكرها فاهمه حاجه؟؟ 

 

- يا راجل دى بتبتسم أهه ، و ضحكت كمان !! 

 

- يا جدع انت بنتك نايمه ، تبتسم ازاى؟ 

 

- يا أخى انا باتكلم على الممرضه..!؟