رومانسية ازواج

تاريخ النشر: 15 أبريل 2009 - 05:18 GMT

 

 

 

واحد بيسألوه: شو سر الرومانسية اللى انت فيها مع مرتك على طول؟؟

 

أجاب: احنا اصلاً محافظين من زمان على عادة رائعة، بنروح نتعشى فى مطعم رومانسى مرتين فى الأسبوع، انا يوم الثلاثاء وهى يوم الخميس.