ليه

تاريخ النشر: 14 مارس 2009 - 07:13 GMT

 

 

ليه الصعيدى بيلبس شرابات خضرا؟

علشان خضرا لابسه شراباته

ليه الصعيدى بيحط خيارة تحت المخدة ؟

علشان لو حط طمطمايه هتتفعص