اتصل صديق بصديقه.. فرد عليه ابنه الصغير.
الو بابا فين يا حبيبى...:
قال الولد بصوت خافت:مشغول يا عمو....
:طيب ماما فين
قال له: ماما كمان مشغوله. يا عمو....
قال: طيب مشغولين فى ايه يا حبيبى...؟
الولد: مع البوليس يا عمو….
: يا ساتر ..وبيعمل ايه البوليس عندكم......
اصلى مستخبى منهم وبيدوروا عليا.
