ما تخافيش..!؟

تاريخ النشر: 10 يونيو 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة


 

 

طفلة في الروضة سألت معملتها كم سؤال طيرت فيهم نافوخها. 

الطفلة: 

ياابلة هو واحدة فى الاعدادي ممكن تحبل 

تطلعت المعلمة اليها باستغراب وقالت:لا.. 

الطفلة: 

ولا فى الابتدائى 

المعلمة وهي تنفخ تعبيرا عن ضيق صدرها:لا  

الطفلة:ولا زينا فى الروضة 

المعلمة بشيء من العصبية: لا .. هوه فيه ايه؟ 

هنا قال طفل كان يقف قرب الطفلة: 

مش قولت لك ماتخافيش..!؟