نارررر

تاريخ النشر: 22 سبتمبر 2004 - 02:00 GMT
البوابة
البوابة

 

مجموعة مساطيل قاعدين يحششوا .. 

داهمتهم الشرطة.. فلما سمعوا اصوات "الوي وي وي" عملوا حالهم قاعدين يصلوا وكان قربهم نار مولعة.. لزوم الجمر علشان الحشيش.  

سألهم الضابط وهم مستغرب منظرهم: بتعملوا أيه؟ 

ردوا بصوت واحد: بنصلي يا بيه.. 

قال الضابط: بتصلوا وفهمنا والنار دي علشان إيه؟ 

قال أحدهم وكان مسطولا على الاخر: النار دي عشان اللي ما بيصليش