عضو مجلس شعب ومراقب مصري في الانتخابات الفلسطينية ظهر يوم امس على عدة فضائيات وهو يقول
:
انا شفت انتخابات اخر ابهة؟.هاي انتخابات نزيهة مش زي اللي عندنا في مصر!
انتخابات شفافة مش زي اللي عندنا في مصر!!
ما شفتش تزوير زي اللي عندنا في مصر!!!
ماشفتش لعب من تحت لتحت زي اللي عندنا في مصر..!!!!
طبعا راي الأخ لا يحتاج الى تعليق.. يبقى أن نعرف فقط ما رأي الحكومة المصرية بأخينا!؟.
