أخباااااار فنييييية

تاريخ النشر: 05 مارس 2008 - 05:38 GMT

 

 

 

 

دومينيك: أنا ظاهرة فنية وطموحي كبير!

:فعلا انك ظاهرة.. مش بس فنية!

 

 

 

 

 

بعد هيفاء..اختها رولا تحترف الغناء

:مش عيب.. أن الوحدة تكسب رزقها بفنها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جواد يقاضي من زوجوه بـ(شمس)

: ليش.. يا رجل الف زلمة يتمنى شمس بعدين علشان يقولوا ... ولا بلاش احسن !