فحص بول

تاريخ النشر: 26 نوفمبر 2007 - 08:37 GMT

 

 

 

صعيدي ذهب الى المستشفى ، وبعد تحليل بوله قالت له الممرضة الحسناء ـ بولك فيه سكر . فظن الصعيدي بان الممرضة تغازله فقال :دنتي بولك اللي هوا زي العسل