فرق طبقي

تاريخ النشر: 01 مارس 2008 - 03:07 GMT

 

 

 

 

 

سأل ولد فقير ولد غني: لو وضعت يدي فى جيبك وطلعت عشرة دولارات .. ماذا أكون؟

 

اجاب الولد الغني: تبقى حرامي طبعا !

 

وسأل الولد الغنى الولد الفقير: طيب لو وضعت أنا  يدي فى جيبك وطلعت عشرة دولارات، ماذا أكون؟

 

اجاب الفقير: تبقى ساحر..!